1 الی 4 آبان ماه 1403

هتل عباسی اصفهان

روز
ساعت
دقیقه

جلسه سخنرانی دکتر محمد کیانی

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان دید پردازش هوپاد

سخنرانی با موضوع معرفی محصولات و چالش ها

معرفی شرکت:

شرکت دانش‌بنیان دید پردازش هوپاد با تکیه بر دانش و تخصص نخبگان و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا، گامی بلند در جهت ارتقای امنیت و نظارت تصویری برداشته است. این شرکت سیستم جامع نظارت تصویری خود را بر پایه هوش مصنوعی و پردازش تصویر به بازار عرضه کرده‎است. نرم افزار جامع نظارتی دید پردازش هوپاد شامل سرویس‌های مختلفی از جمله پلاک‌خوان، تشخیص چهره، دزدگیر هوشمند، تشخیص آتش و … است. هر کدام از این سرویس‌ها به طور کامل قابلیت گزارش‌دهی را دارا بوده و امکان ادغام گزارشات از چند سرویس مختلف نیز در این سیستم وجود دارد.

موضوع سخنرانی:
محصولات حوزه بینایی ماشین : زیرساخت، توسعه، استقرار

عناوین سخنرانی:
– پروژه ها و محصولات بینایی ماشین
-زیرساخت های مورد نیاز
-فرآیندهای توسعه محصولات
– فرآیندهای تست و ارزیابی
– روند استقرار محصولات
– مدل های مطرح هوش مصنوعی در حوزه بینایی ماشین
– ترندهای آینده پردازش تصویر و بینایی ماشین
– محصولات با مدل های چندماهیتی

محصولات:
مهمترین محصول دانش بنیان شرکت ما، Hbox است. این سامانه یک نرم افزارجامع نظارت تصویری است که شامل سرویس های مختلفی مبتنی بر هوش مصنوعی است. این نرم افزار جامع می تواند متناسب با شرایط مورد نیاز شخصی سازی شود. همچنین هر کدام از سرویس‌های موجود در hbox که مبتنی بر بینایی ماشین و پردازش تصویر هستند، به طور کامل دارای قابلیت گزارش‌دهی است. از طرفی امکان ادغام گزارشات از چند سرویس مختلف نیز در این سیستم جامع نظارت تصویری فراهم شده است. HBox شامل 6 سرویس است که می تواند در اماکن مختلف و درشرایط مختلف آب و هوایی تاثیر بسزایی در افزایش ایمنی و راندمان داشته باشد.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

دعوت به همکاری:

شرکت دید پردازش هوپاد در جایگاه های زیر دعوت به همکاری می نماید:
– متخصص پردازش تصویر و بینایی ماشین
– متخصص NLP و مسلط به مدلهای زبانی
– متخصص DevOps

 

ثبت نام جهت حضور در جلسه سخنرانی

جهت شرکت در این سخنرانی ، خواهشمندیم ابتدا از طریق دکمه  “ورود و عضویت” زیر وارد شوید و سپس نسبت به تکمیل فرمی که بعد از وارد شدن شما در همین بخش ظاهر خواهد شد. اقدام نمایید.

اخبار رویداد

ثبت نام شما با موفقیت انجام شد.