1 الی 4 آبان ماه 1403

هتل عباسی اصفهان

روز
ساعت
دقیقه

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی هوش مصنوعی در اصفهان

دومین نمایشگاه تخصصی هوش مصنوعی همزمان با دومین کلان رویداد هوش مصنوعی اصفهان، یکم تا چهارم آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

دکتر رامین مصفا  دبیر برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی هوش مصنوعی اصفهان در گفتگو با روابط عمومی بنیاد نخبگان استان اصفهان، گفت: سال گذشته این نمایشگاه برای اولین بار با حضور معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در محل هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

مصفا افزود: پس از تجربه‌ی بسیار موفق و مناسبی که در سال گذشته داشتیم در سال جاری نیز با حمایت ویژه‌ی بنیاد نخبگان استان اصفهان، دومین دوره‌ی نمایشگاه ارائه توانمندی‌های حوزه‌ی هوش مصنوعی و ارائه‌ی نیازها و تقاضاهای واحدهای اقتصادی بزرگ در حوزه هوش مصنوعی در اصفهان برگزار خواهد شد. در سال گذشته بیش از پنجاه شرکت منتخب و بیش از ده سرمایه‌گذار کلان و واحد اقتصادی بزرگ در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

وی افزود: در صدد هستیم این نمایشگاه را با حضور بیش از دویست شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی، یکم تا چهارم آبان ماه در اصفهان برنامه ریزی و برگزار نمائیم. همچنین برای نخستین بار به صورت بین المللی و با حضور بیش از بیست غرفه‌ی بین المللی، پنجاه غرفه از شهر اصفهان و حدود صد و سی غرفه از کل کشور برگزار خواهد شد.

مصفا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که با حضور تعداد زیادی از واحدهای اقتصادی بزرگ و فناورانه، شرکت‌های فعال و فناور هوش مصنوعی و شرکت های سرمایه گذار خطر پذیر،  شاهد برگزاری نشست های B2B و عقد قرارداد و تفاهم نامه‌های متعددی در حاشیه این نمایشگاه باشیم.

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

یک پاسخ

  1. سلام وقتتون به خیر. امیدوارم تشکیل این جلسات موجب دانش افزایی و تبادل تجربیات و دانش اساتید و دانشجویان شود. از دست اندر کاران این گردهمایی متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار رویداد

ثبت نام شما با موفقیت انجام شد.