1 الی 4 آبان ماه 1403

هتل عباسی اصفهان

روز
ساعت
دقیقه

آنچه در مورد سفر به اصفهان باید بدانید

اصفهان را نیمه خوانند از جهان، صد جهان من دیده ام در اصفهان

اصفهان

اصفهان با تاریخ غنی خود دارای بناها و شاهکارهای معماری زیادی است. شهر اصفهان در طول تاریخ چندین بار به عنوان پایتخت سلسله های مختلف انتخاب شده و بر همین اساس دارای آثار تاریخی زیبایی. مطمئنا با یکبار سفر به شهر Isfahan نمی توانید از همه زیبایی بازدید کنید. استان اصفهان از جمله شهرهای مرکزی ایران و از نظر بزرگی و جمعیت نیز به عنوان سومین شهر ایران است. آثار تاریخی و فرهنگی زیادی از اصفهان در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند. این شهر سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان و داخل ایران است. اصفهان در طول تاریخ ایران، بارها پایتخت و یا شهری مهم بوده است. در شهر اصفهان، بناهای تاریخی، جاذبه های گردشگری و صنایع دستی همگی دست در دست هم داده اند و این شهر را به یکی از قطب های گردشگری ایران تبدیل کرده اند.

آب و هوا و بهترین فصل سفر به اصفهان

اصفهان آب و هوای نیمه کویری دارد. زمستان‌ های سرد و خشک با بادهای سرد و تابستان های گرم و خشک در این شهر حاکم است. بالاترین درجه حرارت در تابستان ۴۰ درجه سانتی گراد است. ولی در بهار و پاییز هوا معتدل‌تر می شود. از لحاظ جغرافیایی، اصفهان در منطقه نیمه بیابانی قرار دارد. مناطق شمالی و شرقی این استان دارای آب و هوای کویری و مناطق جنوبی آن نیز آب و هوای خنک‌تری دارد. از همین رو بهترین زمان سفر به اصفهان از لحاظ آب و هوایی فصل بهار و پاییز است. اگر به دنبال فصلی ارزان برای سفر به این شهر تاریخی هستید، پیشنهاد ما زمستان است. اما اگر در هنگام تابستان قصد سفر به این شهر را داشته باشید، توجه کنید که تابستان های اصفهان بسیار گرم خواهد بود و ممکن است همین گرمی هوا اذیتتان کند. در فصل بهار نیز با خوش آب و هوا ترین فصل تجربه خوبی از سفر را خواهید داشت، اما یکی از فصل های بسیار شلوغ خواهد بود. چون شمار زیادی از گردشگران با خرید بلیط هواپیما عازم سفر به این شهر می شوند و شما باید حوصله شلوغی را داشته باشید.

تجربه یک اقامت به یادماندنی

هتل عباسی، کهن ترین مهمانسرای جهان

معماری شکوهمند ایران همواره چون گوهری تابان در میان آثار معماری جهان می درخشــیده و از مرتـبه ای بلند برخــوردار بوده است. در این میان، معمـاری مکتب اصفهان در دوره های گوناگون طلایه دار این راه پرشکـوه بوده و نام هنر و فرهنگ ایران را در گوشه و کنار جهان بلنـد آوازه ساخته است . در دوره صفـوی، شهر اصفهان از چنان عظمت و شکوهی بهره مند شد که نصف جهانش نامـیدند . در میان آثار معماری باقیمانده از عصر صفوی، مجموعـه مدرسـه، بازارچه و کاروانسـرایـی برجـای مانـده است که در کنـار خیـابان چـهارباغ اصفهان چون گوهری یگانه می درخشد . این مجموعه به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و وی این مجموعه را به مادر خویش پیشکش نمود .این کاروانسرا درسال 1336 شمسی به همت و سرمایه گذاری شرکت سهامی بیمه ایران تبدیل به هتلی تشریفاتی،مدرن و باشکوه می گردد.

رزرو شبانه روزی

سرویس رزرو شبانه روزی هتل در طول هفته در خدمت شما مهمانان گرامی می باشد

سرویس صبحانه

منو صبحانه هتل همه روزه در سالن ویژه و همچنین سرو در اتاق و یا سوئیت

استخر سرپوشیده

امکانات مرکز سلامتی هتل عباسی اقامت آرامی برای شما به ارمغان خوهد آورد

محوطه باغ ایرانی

برخورداری از محوطه باغ ایرانی با معماری مکتب اصفهان در دوره صفوی

اینترت پرسرعت

پوشش کامل اینترنت پرسرعت بر روی تلفن همراه در تمامی نقاط هتل

روم سرویس

سرو منوی جذاب ایرانی یا فرنگی و همچنین انواع نوشیدنی های کافی شاپ در اتاق
رستوران چهلستون
پا که به تالار چهلستون می گذاری، خودت را در مغناطیس زیبایی و ظرافت احساس می کنی. تابلوهای نقاشی روی دیوارها در دو سبک صفوی و قاجار، صندلی های طرح داریوش الهام گرفته از صندلی داریوش کبیر در نقوش سنگی تخت جمشید، هنرنمایی دیوارها و سقف، ستون ها، نرده ها و کفپوش ها، درها و شیشه ها و حتی چراغ ها و آویزهای سقف، زیبایی را در میانه این تالار مکرر می کند. تالار چهلستون در دو طبقه و با ظرفیت 400 نفر، گنجینه ای از هنر معماری و ظرافت منحصر به فرد هنرمندان اصفهانی است. موزه ای از اصیل ترین و زیباترین ها؛ تجسم عینیِ معجزه هنر در کالبدی که امروز به عنوان رستوران اصلی مهمانسرا به کار می رود. در این رستوران انواع اشتهاآورها، غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و دسر سرو می گردد.

اخبار رویداد

ثبت نام شما با موفقیت انجام شد.