1 الی 4 آبان ماه 1403

هتل عباسی اصفهان

روز
ساعت
دقیقه

دومین گردهمایی بین‌المللی فعالان حوزه‌ی هوش مصنوعی در اصفهان برگزار خواهد شد

دومین گردهمایی فعالان حوزه‌ی هوش مصنوعی، یکم تا چهارم آبان ماه با محوریت بنیاد نخبگان استان اصفهان در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان استان اصفهان، سمانه قاسمی کارشناس بنیاد نخبگان استان اصفهان ضمن اشاره به برگزاری این رویداد در آبان ماه 1403 افزود: در این گردهمایی اساتید دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی، اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه هوش مصنوعی، شرکت های فعال و دانش بنیان در حوزه‌ی هوش مصنوعی که محصولات فناورانه در این حوزه دارند، فعالان حوزه‌ی بین الملل در زمینه‌ی هوش مصصنوعی و کلیه‌ی علاقمندان به کلان موضوع هوش مصنوعی حضور خواهند داشت.

کارشناس بنیاد نخبگان استان اصفهان افزود: در این گردهمایی، کلیه‌ی دغدغه‌مندان حرفه‌ای در حوزه هوش مصنوعی کنار هم جمع خواهند شد و پیرامون آخرین مسائل و موضوعات مرتبط با این حوزه به گپ و گفت خواهند نشست. محور اصلی و موضوع اصلی این دوره از گردهمایی هوش مصنوعی اصفهان، بین المللی سازی و چگونگی صادرات و کسب درآمدهای ارزی در حوزه هوش مصنوعی خواهد بود.

قاسمی با اشاره به حضور مهمانان ویژه‌ از فعالان حوزه هوش مصنوعی از شرکت‌های معتبر جهان در این گردهمایی ادامه داد: اشتراک گذاری تجارب و پیشنهادهای این مهمانان ویژه برای فعالیت‌های اقتصادی بین المللی در حوزه هوش مصنوعی از اهداف این گردهمایی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این دوره دومین دوره‌ی گردهمایی عمومی فعالان هوش مصنوعی خواهد بود گفت: نخستین دوره در سال گذشته و همزمان با میزبانی شهر اصفهان از برگزیدگان پنجمین دوره‌ی جایزه مصطفی (ص) آغاز به کار کرد.

قاسمی گفت: در  دوره اول که با حضور و سخنرانی دو نفر از برگزیدگان  حوزه هوش مصنوعی جایزه‌ی مصطفی (ص) جناب آقای دکتر شهاب البحری از کشور مصر و جناب آقای دکتر حسن از کشور پاکستان آغاز شد، از پلتفرم توسعه‌ی کسب و کارهای حوزه هوش مصنوعی، تحت عنوان AICTExpo  رونمایی و یک پانل تخصصی با رویکرد سیاست گذاری در حوزه هوش مصنوعی با حضور چهار نفر از مدیران، صاحب نظران و اساتید حوزه هوش مصنوعی برگزار شد.

وی در پایان افزود: امیدوار هستیم که در دومین گردهمایی فعالان حوزه هوش مصنوعی که یکم تا چهارم آبان ماه در شهر اصفهان و به میزبانی بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار خواهد شد، شاهد حضور پرشورتر اعضای محترم هیت علمی، شرکت‌های دانش بنیان و کلیه علاقمندان و دغدغه‌مندان این حوزه باشیم و به یاری خدا این گردهمایی منجر به تقویت زیست بوم حوزه‌ی هوش مصنوعی در کشور بشود.

فیسبوک
تلگرام
واتساپ
ایمیل
لینکدین
توییتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار رویداد

ثبت نام شما با موفقیت انجام شد.